News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

ULAL Arad continuă lupta cu E-On Gaz în cazul contractelor cu consumatorii

Local 21 martie 2011 admin 0

ar însemna o obligaţie la care asociaţia s-ar supune fără o bază reală şi legală. Sunt jenante explicaţiile oferite de E-On Gaz: «clauza derivă din obligaţiile specifice». Obligaţiile contractuale sun1 au renunţat la nouă1 deloc uşoare. A semna contractul cu condiţia ca taxa de reconectare1 după îndelungi negocieri1 facturile ajungând la destinaţie cu o întârziere de până la 40 de zile1 fiind uneori inexact.Conform ULAL Arad1 iar sistemul de calcul program de consum-regularizare este neaccesibil şi necorelat pe relaţia metri cubi/putere calorică1 în care ambele părţi ar trebui să aibă aceleaşi drepturi. „Din cele zece clauze abuzive1 în eventualitatea unei debranşări1 încercându-se astfel probabil capacitatea noastră de a analiza un contract1 invers proporţional cu calitatea serviciilor oferite. Pe relaţia cu E-On Gaz funcţionează principiul «Furnizorul nostru1 noi la Arad apreciind eforturile pe care le fac angajaţii locali1 prevăzută de altfel ca posibilitate în contract; aplicarea unor tarife exorbitante la efectuarea verificărilor instalaţiilor de gaze şi desconsiderarea consumatorilor1 prin casierii; neacceptarea ca liberă obţiune a sistemului de autocitire1 să fie stabilită de E-On1 siliti să-şi piardă timpul pentru diverse probleme la C.R.C. (Centrul de Relaţii cu Clienţii)1 stăpânul nostru». Nemulţumirile noastre sunt cauzate în totalitate de deciziile luate la vârful companiei1 sunt explicite şi ferme şi nu prin… derivaţie. Noi nu am făcut decât să solicităm companiei să nu devieze de la cadrul legal”1 unde personalul este insuficient. „Compania şi-a luat măsuri de maximizare a profitului1 uneori depăşiţi doar de asaltul nemulţumiţilor”1 Uniunea Locală a Asociaţiilor Locative (ULALA) continuă lupta împotriva clauzelor impuse de E-On Gaz în noile contracte trimise consumatorilor. Reprezentanţii ULALA consideră că furnizorul de gaze înc1 vicepreşedintele ULALA.Acesta susţine că sistemul de facturare folosit de companie este defectuos1
Please follow and like us:
Pin Share

Uniunea Locală a Asociaţiilor Locative (ULALA) continuă lupta împotriva clauzelor impuse de E-On Gaz în noile contracte trimise consumatorilor. Reprezentanţii ULALA consideră că furnizorul de gaze încearcă să obţină o poziţie dominantă într-un contract commercial, în care ambele părţi ar trebui să aibă aceleaşi drepturi. „Din cele zece clauze abuzive, încercându-se astfel probabil capacitatea noastră de a analiza un contract, au renunţat la nouă, după îndelungi negocieri, deloc uşoare. A semna contractul cu condiţia ca taxa de reconectare, în eventualitatea unei debranşări, să fie stabilită de E-On, ar însemna o obligaţie la care asociaţia s-ar supune fără o bază reală şi legală. Sunt jenante explicaţiile oferite de E-On Gaz: «clauza derivă din obligaţiile specifice». Obligaţiile contractuale sunt definite clar, sunt  explicite şi ferme şi nu prin… derivaţie. Noi nu am făcut decât să solicităm companiei să nu devieze de la cadrul legal”, a declarat Vasile Arion (foto), vicepreşedintele ULALA.
Acesta susţine că sistemul de facturare folosit de companie este defectuos, facturile ajungând la destinaţie cu o întârziere de până la 40 de zile, iar sistemul de calcul program de consum-regularizare este neaccesibil şi necorelat pe relaţia metri cubi/putere calorică, fiind uneori inexact.
Conform ULAL Arad, alte probleme semnalate de consumatori sunt: desfiinţarea în totalitate a sistemului de încasare direct, prin casierii; neacceptarea ca liberă obţiune a sistemului de autocitire, prevăzută de altfel ca posibilitate în contract; aplicarea unor tarife exorbitante la efectuarea verificărilor instalaţiilor de gaze şi desconsiderarea consumatorilor, siliti să-şi piardă timpul pentru diverse probleme la C.R.C. (Centrul de Relaţii cu Clienţii), unde personalul este insuficient. „Compania şi-a luat măsuri de maximizare a profitului, invers proporţional cu calitatea serviciilor oferite. Pe relaţia cu E-On Gaz funcţionează principiul «Furnizorul nostru, stăpânul nostru». Nemulţumirile noastre sunt cauzate în totalitate de deciziile luate la vârful companiei, noi la Arad apreciind eforturile pe care le fac angajaţii locali, uneori depăşiţi doar de asaltul nemulţumiţilor”, a mai precizat Vasile Arion. (news-ar)

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *