Reprezentantii LIDL dau asigurări că produsele din România nu au probleme de calitate
NationalUltimele stiri 30 ianuarie 2016 admin 0
În urmă cu cîteva zile site-ul nostru a publicat un articol referitor la o anchetă ce este în desfășurare, în mai multe țări, cu privire la calitatea îndoielnică a uleiului de măsline pus la vânzare de lanțul de magazine LIDL.
Astfel, la redacția am primit punctul de vedere al reprezentanților LIDL România:
”Subiectul este cunoscut companiei Lidl la nivel internațional și tratăm tema prezentată cu maximă seriozitate. În acest sens, situația a fost și este cercetată intensiv de către experți din departamentele de achiziții și calitate.
Vă aducem la cunoștință faptul că lotul despre care se discută în articol, descoperit în urma testelor, nu a fost livrat către magazinele Lidl din România, astfel că situația nu afectează compania noastră la nivel local”.
No comments so far.
Be first to leave comment below.