Lidl România – câştigător în cadrul PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014
PublicitateUltimele stiri 19 februarie 2015 admin 0
Lidl România se numără printre câştigătorii competiţiei internaţionale PR Daily Corporate Social Responsibility Awards 2014. Campania socială „Verde la educaţie pentru circulaţie” desfășurată de Lidl în România a fost desemnată câştigătoare la categoria „Best CSR Event” în cadrul Premiilor PR Daily.
„Verde la educație pentru circulație” este cea mai amplă campanie socială de educație rutieră organizată în România, aflată în 2014 la cea de-a doua ediție. Campania a fost implementată de Lidl România cu sprijinul Poliției Rutiere Române și a avut ca scop prevenirea accidentelor rutiere în rândul copiilor prin conștientizarea acestei probleme şi corecta informarea a celor mici.
În cadrul evenimentului, peste 23.000 de copii cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani s-au strâns, simultan, în parcările a 180 de magazine Lidl din toată țara, pentru a învăța cum pot deveni pietoni responsabili. Reprezentanţi ai Poliției Rutiere Române au fost la dispoziția copiilor prezenţi la eveniment alături de părinți, pentru a le explica acestora care sunt cele mai importante reguli pe care trebuie să le respecte atunci când merg singuri la școală, la magazin sau la locul de joacă. Cei mici au făcut cunoștință cu semnele de circulație și regulile care trebuie aplicate, au luat parte la o sesiune de jocuri interactive, iar la final au fost recompensați cu premii oferite de către Lidl.
PR Daily este platforma de ştiri numărul 1 a industriei de PR, ce pune faţă în faţă cei mai buni comunicatori la nivel de companii din întreaga lume. Competiţia „Corporate Social Responsibility” se numără astfel printre cele mai cunoscute iniţiative de premiere din domeniu, ce îşi propune, anual, să demonstreze că cititorii website-ului sunt cei mai creativi, talentaţi şi au cele mai mari performanţe din întreaga industrie.
„Acest premiu ne bucură şi ne onorează deopotrivă, fiind o recunoaştere a implicării Lidl România şi a eforturilor noastre constante orientate către zona de responsabilitate socială. Am fost impresionaţi de succesul înregistrat de proiectul „Verde la educație pentru circulație” în cele două ediţii consecutive, dar mai ales de rezultatele pozitive obţinute – numărul accidentelor rutiere în care au fost implicaţi copii a scăzut în 2014 față de 2013. Ne propunem să continuăm demersul nostru de educare a celor mici cu privire la regulile de circulaţie şi să contribuim astfel la prevenţia accidentelor rutiere.”, declară Georgiana Tugearu, PR&CSR Manager Lidl România.
Proiectul „Verde la educație pentru circulație” a fost implementat de agențiile: Golin, GPD Idea și Wave Division, cu sprijinul Poliției Rutiere Române.
No comments so far.
Be first to leave comment below.