Reprezentanţii Direcţiei Generale a Finanţelor Publice (DGFP) Arad anunţă că începând cu obligaţiile declarative aferente lunii decembrie, având termen scadent de depunere ianuarie 2011, contribuabilii mari şi mijlocii, precum şi sediile secundare ale acestora, vor putea depune declaraţiile fiscale numai electronic, prin intermediul Sistemului Electronic Naţional.
Documentele trebuie semnate prin utilizarea certificatului calificat emis de un furnizor de servicii de certificare acreditat în condiţiile Legii nr. 455/2001 privind semnătura electronică. „Precizăm că se poate folosi acelaşi certificat digital pentru a semna declaraţiile fiscale ale mai multor contribuabili. Chiar dacă obligaţia depunerii declaraţiilor on-line exista începând din luna noiembrie s-a dat dovadă de înţelegere până acum faţă de contribuabili, dar începând cu luna ianuarie 2011 nu se vor prelua decât formularele depuse electronic”, a declarat Călin Arusti , purtătorul de cuvânt al DGFP Arad.
Având în vedere că termenul scadent se apropie reprezentanţii DGFP Arad recomandă acestor categorii de contribuabili să întreprindă măsurile necesare obţinerii certificatului digital calificat de la furnizorii autorizaţi şi înregistrării la Fisc pentru depunerea electronică a declaraţiilor.
No comments so far.
Be first to leave comment below.