Caraiman, brandul care cucerește segmentul core din România, lansează prima sa promoție națională: „Trage-ți sufletul și poți câștiga!”. Această campanie îmbină plăcerea de a savura o bere echilibrată cu șansa de a câștiga premii atractive, inclusiv un mare premiu de 100.000 de euro.
Începând din 1 august, fiecare bere Caraiman ascunde sub capac sau cheiță o posibilă surpriză. Fie că este vorba de o altă bere Caraiman de 0,5 litri sau de codul câștigător al premiului cel mare, campania promite să transforme fiecare moment de relaxare într-o oportunitate de câștig.
„Ne-am dorit să oferim consumatorilor noștri mai mult decât o simplă bere. Am vrut să le oferim o experiență completă, de la gustul echilibrat al Caraimanului, la șansa de a câștiga premii atractive”, declară Victor Teioșanu, Director de Marketing al Bergenbier S.A.
Promoția se desfășoară până la 31 octombrie și are o rată de câștig ridicată: una din cinci beri poate aduce încă o bere de 0,5 litri. În plus, consumatorii pot să se bucure de premiile lor până la 31 ianuarie 2025, perioada de revendicare fiind una generoasă.
Cu o distribuție extinsă, Caraiman ajunge atât în magazine (off-trade), cât și în locații HoReCa (on-trade), asigurându-se că toți iubitorii de bere pot participa la promoție. Însoțită de un nou spot TV, plasări in-store, comunicare digitală și radio, campania Caraiman aduce o atmosferă de relaxare și bucurie în fiecare colț al țării. Participă și tu la promoție, trage-ți sufletul cu un Caraiman și ai șansa să te numeri printre câștigători!
No comments so far.
Be first to leave comment below.