Paula Seling cântă la Lipova Symphonic City, Maria Radna Open Air
CulturaUltimele stiri 27 iunie 2022 0
Concertul – eveniment Lipova Symphonic City – Maria Radna open air, aflat la cea de-a IV-a ediție, în data de 1 iulie, continuă și în acest an să aducă publicului spre audiție o diversitate de genuri muzicale și sonorități simfonice inedite. Într-o ambianță boemă cu iz estival, pe platoul din fața Basilicii Maria Radna, protagoniștii acestei ediții vor susține un program muzical-artistic complex. Vor fi abordate genuri muzicale diverse – de la muzică ușoară, muzică de operă și pop-opera, până la muzică din orizontul folcloric, dar și religios, astfel dorindu-se a crea publicului o experiență sonoră de neuitat.
În distribuția artistică se vor regăsi nume celebre ale scenei românești: tenorul Andrei Lazăr, solist la Opera Română din București, care va interpreta unele dintre cele mai celebre arii și canzonete din sfera muzicii lirice; o apariție – surpriză este artista Claudia Iordache, prin a cărei interpretare la nai, vom descoperi unele dintre capodoperele muzicale semnate de maestrul Gheorghe Zamfir, a cărui discipolă este.
Invitatul special al acestei ediții este cunoscuta cântăreață Paula Seling; artistă complexă, care abordează o diversitate de genuri muzicale, va îmbogăți programul muzical printr-o serie de piese interpretate într-o manieră grațioasă și unică, creând o ambianță spiritual-sensibilă, care o caracterizează.
Orchestra Filarmonicii Arad și colaboratori instrumentiști, împreună cu Dan Crișan, directorul artistic al evenimentului, vor asigura suportul muzical-instrumental.
Concertul Lipova Symphonic City – Maria Radna open air este organizat de Consiliul Județean Arad, prin Centrul Cultural Județean Arad, având ca partener principal Basilica Maria Radna, care își propun realizarea unui concert de referință atât în județ, cât și în vestul țării, având ca scop promovarea muzicii culte în diversitatea și complexitatea ei și, totodată, de a prezenta un spectacol muzical atractiv și educativ pentru publicul larg.
Accesul la evenimentul Lipova Symphonic City – Maria Radna open air este liber.
1.397.896,79 lei plătiți de APIA pentru sectorul creșterii animalelor
EconomieUltimele stiri 27 iunie 2022 0
Agenția de Plăți şi Intervenție pentru Agricultură (APIA), efectuează prin Centrele Județene, plata ajutorului de stat în sectorul creșterii animalelor, solicitat prin cererile de plată aferente serviciilor prestate în luna aprilie 2022.
Suma autorizată la plată este în valoare de 1.397.896,79 lei și se acordă de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR), pentru solicitanții care au accesat această formă de ajutor de stat în conformitate cu prevederile Hotărârii de Guvern nr.1179/2014 privind instituirea unei scheme de ajutor de stat în sectorul creșterii animalelor, cu modificările şi completările ulterioare.
Marketingul este una dintre cele mai importante și rapid-dezvoltate industrii din lume. De la mici companii de marketing online până la mari conglomerate de marketing, toate acestea adoptă noi tendințe în fiecare an.
Casino-urile online de exemplu au început organizarea de pacanele gratis pentru atragerea a mai multor clienți, iar diferite site-uri au început integrarea conținutului generat de utilizatori.
Vrei să afli mai mult despre tendințele de marketing din 2022? Citește articolul de mai jos!
Personalizare, o modalitate de a câștiga un loc în inimă
Când i se oferă o alegere, un client alege un produs care împărtășește o relație cu el. Reclamele și campaniile care evocă o anumită emoție sau atrag consumatorii de conținut au mai multe șanse să reușească în acest joc.
Una dintre cele mai recente tehnologii care permit personalizarea avansată este Deepfakes. Utilizează învățarea automată și inteligența artificială pentru a genera conținut vizual și audio care poate fi valorificat pentru marketing. Chiar dacă este faimoasă pentru exploatarea sa, această tehnologie poate face minuni cu strategiile potrivite.
Mai mult, se poate folosi oricând e-mailuri sau mesaje personalizate pentru a comunica cu potențialii consumatori. Atunci când este unită cu colecțiile de date, AI poate genera informații excelente prin intermediul rețelelor sociale, ajutându-vă cu proiectarea produsului și alegerea utilizatorului.
Utilizarea conținutului bazat pe video, streaming live și multe altele
Oamenii își petrec cea mai mare parte a timpului acasă, în loc să participe la evenimente live sau lansări de produse. Cheia marketingului este concentrarea asupra influențelor cu un public loial. Atunci când sunt intervievați, 80% dintre oameni le place să interacționeze cu videoclipuri live în loc de cele preînregistrate. Acest lucru le permite să interacționeze cu influenței, să vorbească despre produs și să facă cumpărături în timp ce urmăresc streamurile live.
Deoarece cea mai mare parte a publicului vizat este generația milenială sau Gen-Z, puteți accesa „FOMO” și îl puteți utiliza în mod avantajos pentru a-i familiariza cu produsul. Instagram și Facebook au înregistrat o creștere a angajamentului utilizatorilor cu videoclipurile live; Progresele TikTok în ceea ce privește caracteristicile video live pot deveni, de asemenea, o senzație în 2022. Mărcile ar trebui să utilizeze și platformele OTT pentru a genera mai mult conținut video live, de exemplu, folosind Amazon live pentru a organiza evenimente promoționale.
Discutați ce contează; durabilitate, bunăvoință și multe altele
Pe măsură ce oamenii recunosc diferite perspective cu privire la sustenabilitate, bunăvoință, schimbări climatice, rușine corporală și multe alte probleme, ei examinează, de asemenea, mărcile și companiile pentru a alege binele din toate standardele. Este greu pentru consumator să se conecteze cu mărci care sunt iresponsabile față de umanitate sau față de mediu. Multe mărci au început să proiecteze produse fără cruzime care rezonează puternic cu alegerile consumatorilor.
Conținut care nu necesită efort
În timp ce mărcilor li se recomandă să depună tot ce le pot încrede în elaborarea de strategii de conținut, ar trebui să se asigure că publicul lor îl consumă fără efort. Nu aș prefera niciodată nimic cu un cuvânt fantezist sau un mesaj incomplet.
Peste 55% dintre americani ascultă podcasturi în timp ce călătoresc sau fac naveta. De asemenea, utilizarea imaginilor și evitarea paragrafelor de informații pot permite utilizatorilor să consume informații în 10-15 secunde. Deși Gen-Z nu ocupă complet populația activă, cu siguranță domină rețelele sociale. Direcționarea acestora cu design grafic și pictoriale vă poate duce la succes.
UGC la dispoziția dumneavoastră
Conținutul generat de utilizatori este o modalitate convingătoare de a construi credibilitatea socială a mărcii dvs. În plus, este relativ ieftin și ușor de întreținut. Gândiți-vă un moment la asta:
De fiecare dată când postați ceva ce vindeți, încercați să includeți ceea ce spun clienții despre produs. Acest lucru îi va face pe cititorii tăi să dorească să cumpere articolul și mai mult, deoarece pot vedea oamenii reacționând pozitiv la acesta pe rețelele sociale.
Câteva beneficii ale UGC sunt enumerate mai jos:
- Crește vânzările
- Crește loialitatea și recunoașterea mărcii
- Îți face postările pe rețelele sociale mai atrăgătoare
- Vă ajută să câștigați influenți și parteneri
- Folosirea cuvintelor cheie pentru a genera trafic
Cel mai bine ar fi să începeți prin a vă asigura că pagina dvs. web este relevantă și direcționată către cuvintele cheie pentru care doriți să vă clasați. Acest lucru vă va asigura că veți primi vizitatori din motoarele de căutare.
De asemenea, ar trebui să verificați clasamentul actual al site-ului dvs. web pentru cuvintele cheie vizate. Dacă nu te clasați în top 10 al Google, atunci șansele de a obține un clasat semnificativ sunt aproape imposibile.
O modalitate excelentă de a afla de ce este nevoie pentru a vă clasa mai bine este să utilizați pagina web a concurentului dvs. ca o metodă de măsurare. Puteți folosi aceleași cuvinte cheie sau similare și puteți vedea cum sunt utilizate în pagina lor web. Acest lucru vă va spune dacă vizează acele cuvinte cheie în mod eficient sau nu.
Preţul carburantului la pompă va fi compensat cu 50 de bani
EconomieNationalUltimele stiri 23 iunie 2022 0
Preţul carburantului la pompă va fi compensat cu 50 de bani, a anunţat prim-ministrul Nicolae Ciucă.
„Pentru ca cetăţenii români şi firmele să plătească mai puţin pentru carburant, am identificat împreună cu specialiştii o soluţie de compensare în sumă fixă de 50 de bani care se aplică direct la pompă”, a declarat Ciucă, joi, la Palatul Victoria.
Mecanismul va fi aplicat pe o perioadă de trei luni de zile. AGERPRES