Industria jocurilor de noroc din Romania este intr-o continua crestere, odata cu reglementarea pietei si odata cu avansul tehnologic. In prezent, la noi in tara, ai peste 50 de cazinouri online din care poti alege, iar fiecare vine la pachet cu bonusuri si promotii diferite pentru a atrage cat mai multi jucatori pe platformele lor.
Sunt mai multe motive pentru care aceste cazinouri noi castiga teren in fata celor vechi, iar in acest articol vom analiza acest aspect, dar si alte motive care au dus la acest lucru.
Promotii noi si atractive de bun venit
Unul din motivele principale pentru care cazinourile noi prind teren in fata celor vechi sunt bonusurile si promotiile extrem de atractive pe care jucatorii le pot incasa la deschiderea unui cont nou.
De regula, cazinourile noi ofera bonusuri mari pentru a atrage cat mai multi clienti pe platformele lor, chiar daca acestea nu sunt foarte cunoscute. De cele mai multe ori, bonusurile la cazinourile noi includ bonusuri la depunere, bonusuri fara depunere sau rotiri gratuite. Bonusurile fara depunere pot aduce o suma mica de bani pe care jucatorii o pot folosi pe platforma online, fara a fi nevoiti sa depuna bani din propriul buzunar.
Asadar, acestia au ocazia de a castiga bani reali, iar riscul financiar este zero.
Un alt aspect pozitiv pe care l-am observat la cazinourile online care ofera bonusuri pentru clientii noi este reprezentat de conditiile de rulaj mai scazute. Conditia de rulaj inseamna suma pe care trebuie sa o pariezi (la folosirea unui bonus) inainte de a putea retrage bani reali.
Astfel ca, aceste cazinouri noi, pentru a atrage clienti de la alte cazinouri, ofera conditii de rulaj mult mai mici decat la alte cazinouri. Daca de exemplu la un cazino vechi si consacrat poti avea o conditie de rulaj de X35 la un bonus anume, la un cazino nou, aceasta conditia poate fi chiar si de 5X sau chiar 1X.
Citeste mai multe pe rotiri-cazino.ro despre toate aceste bonusuri de bun venit pe care le gasesti la cazinourile noi.
Diversitate mare de jocuri
Desi aceasta regula nu se aplica la toate cazinourile noi, de obicei, pentru a atrage cat mai multi jucatori, cazinourile noi ofera o gama foarte mare de jocuri. Gasesti atat sloturi video de tip pacanele, cat si jocuri de cazino live ce includ mese de ruleta live, blackjack live, baccarat live sau alte jocuri cu dealer live.
Desi am observat ca unele cazinouri noi de pe piata ofera in jurul a 1000 de sloturi video, exista si alti operatori care ofera peste 4000 de sloturi diferite de la peste 60 de provideri diferiti. Asa ca, indiferent de platforma aleasa, cu siguranta vei avea parte de diversitate.
Tendinta acestor operatori noi este de a colabora cu furnizori consacrati din domeniu, tocmai din aceasta cauza vei gasi jocuri extrem de cunoscute de la provideri precum NetEnt, Pragmatic Play, EGT Amusnet sau Play’N GO.
Am observat in ultima perioada ca aceste cazinouri online se concentreaza foarte mult pe sectiunea de casino live. Daca in trecut gaseai doar cateva mese de cazino live, in prezent, la majoritatea cazinourilor noi, ai peste 50 de mese live, unde poti interactiona in timp real cu dealerul sau cu ceilalti jucatori de la masa.
Experienta utilizatorului imbunatatita
Deoarece tehnologia a avansat enorm in ultima perioada, s-a imbunatatit considerabil si experienta utilizatorului atunci cand acceseaza platforma online a unui cazino. Fie ca acesta intra pe platforma de pe o aplicatie mobila sau de pe laptop, va gasi intotdeauna o platforma optimizata, ce ofera o experienta fluida de joc.
Pe langa optimizare, cazinourile noi pun accent si pe design si navigare intuitiva. Astfel ca, de cele mai multe ori, la cazinourile online vei gasi categorii bine structurate, cu un meniu usor accesibil.
Tentatia utilizatorilor de a incerca ceva nou
Un alt motiv pentru care aceste cazinouri noi sunt preferate de jucatori este reprezentat de curiozitate si de a incerca platforme noi. Spun asta deoarece, foarte multi jucatori de cazino din Romania, sunt de parere ca un cazino nou plateste mult mai bine decat unul vechi, asta pentru a atrage si pentru a mentine jucatori pe platforma.
Astfel ca, atunci cand se deschide un cazino nou, este foarte probabil ca un jucator sa-si deschida un cont nou, mai ales daca operatorul ofera si un bonus de bun venit sau un bonus fara depunere.
Concluzie
In concluzie, cazinourile noi din Romania sunt extrem de atractive pentru jucatori din mai multe motive: bonusurile de bun venit extrem de atractive, bonusurile fara depunere oferite la verificarea contului de joc, diversitatea mare de jocuri de pe platforma si design-ul modern.
In plus, oportunitatea de a testa un cazino nou este un alt factor care atrage jucatori la cazinourile nou aparute.
Romsilva va pune la dispoziția populației circa două milioane de metri cubi de lemn pentru foc până la finalul anului
NationalUltimele stiri 24 octombrie 2024 0
Regia Națională a Pădurilor – Romsilva va pune, în total, la dispoziția populației, până la finalul acestui an, un volum de circa două milioane de metri cubi de lemn pentru foc.
În primele nouă luni ale anului, unitățile din cadrul Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva au vândut populației 1.312.661 metri cubi lemn pentru foc, la un preț mediu de vânzare de 282 lei/metru cub, fără TVA, apropiat de prețul înregistrat în perioada similară a anului trecut.
La nivelul Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva există în prezent, atât în depozite permanente, cât și în platformele primare de la locul recoltării, circa 500.000 metri cubi lemn pentru foc care poate fi achiziționat de populație.
Lucrările de recoltare a lemnului, ca urmare a efectuării operațiunilor culturale și a tăierilor de regenerare, continuă și în această perioadă, astfel încât în acest an se estimează că unitățile din cadrul Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva vor pune la dispoziția populației, în total, peste două milioane metri cubi de lemn pentru foc.
Prețurile lemnului pentru foc vândut de ocoalele silvice din cadrul Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva variază, în principal, în funcție de specie, sortiment și locul de livrare, și în majoritatea cazurilor este cel practicat la locul recoltării.
Menționăm că unele ocoale silvice din structura Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva pot asigura la cerere, contracost, transportul lemnului la domiciliu precum și alte servicii, precum secționatul sau despicatul. De asemenea, la unele subunități se comercializează și lemn de foc vrac, în saci și lemn paletizat.
Regia Națională a Pădurilor – Romsilva administrează circa 3,13 milioane hectare păduri proprietatea publică a statului, circa 48% din pădurile țării, și asigură servicii silvice pentru circa un milion hectare de păduri aflate în alte forme de proprietate.
Toate pădurile proprietatea publică a statului dețin certificarea managementului forestier în standard internațional.
De asemenea, Regia Națională a Pădurilor – Romsilva administrează 22 de parcuri naționale și naturale, cu o suprafață cumulată de peste 850.000 de hectare, precum și 12 herghelii de stat.
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a publicat a cincea ediție consecutivă a raportului de sustenabilitate, ce urmărește acțiunile și rezultatele din anul 2023. Compania a făcut progrese în reducerea amprentei de carbon, în special în fabrica din Ploiești, prin investiții în procesele tehnologice și eficientizarea utilizării resurselor în producția de bere.
„Progresele pe care le-am făcut în direcția sustenabilității completează performanțele financiare solide din 2023 și deși a fost an turbulent pe plan macroeconomic, am continuat investițiile în proiectele ce reduc amprenta de carbon. Strategia noastră de sustenabilitate urmărește trei piloni – oamenii, mediul înconjurător și consumul responsabil de alcool – arii ce sunt aliniate cu strategia globală Molson Coors Beverage Company, grupul din care Bergenbier S.A. face parte. De-a lungul anului trecut, am avut campanii de CSR și sustenabilitate ce s-au bucurat de atenție și recunoaștere publică, iar aici amintim Slomo la volan și Trash into Art, demersuri prin care am adus în discuție toleranța zero pentru alcool la volan și importanța reciclării. Spiritul sustenabilității este strâns legat cu cel al prieteniei, o valoare pe care o promovăm în organizația noastră, în relațiile cu partenerii, dar și față de mediul înconjurător și comunitățile din care facem parte, ”, a declarat Monica Constantin, Legal & Corporate Affairs Director.
În fabrica din Ploiești, Bergenbier S.A. a scăzut emisiile de carbon cu 22% versus anul anterior, iar în procesul de producție s-a consumat cu 3,2% mai puțină energie electrică și cu 6,64% mai puțină energie termică. Fabrica a redus cu aproximativ 34% și deșeurile generate, reciclând aproape în totalitate cantitatea din 2023. În ceea ce privește deșeurile menajere, sunt deja patru ani de când producătorul le valorifică energetic sau prin reciclare, fără a le mai trimite la groapa de gunoi.
„Pentru a fi sustenabili trebuie să fim în primul rând eficienți și pot spune că 2023 a fost pentru fabrica din Ploiești încă un an de performanță și eficientizare, atât din punct de vedere energetic, cât și al emisiilor de carbon. Toate aceste rezultate sunt rodul muncii unei echipe de profesioniști, oameni responsabili și preocupați permanent de ce se întâmplă în jurul nostru. Nu în ultimul rând, implementarea unei strategii coerente și a planului de investiții ambițioase ce vizează atât tehnologii noi, cât și capabilități crescute pentru oameni, sunt alte elemente care stau la baza acestor rezultate remarcabile. Concret, anul trecut, aproape jumătate din proiectele planificate pentru a fi implementate în fabrica din Ploiești au vizat sustenabilitatea, ele reprezentând o treime din valoarea totală a capitalului alocat. Personal, sunt mândru de tot ceea ce am realizat împreună și am încredere că echipa Bergenbier S.A. este pe drumul corect al sustenabilității!”, a completat Iulius Chiriac, Supply Chain Director.
Strategia de sustenabilitate a companiei are în focus și zona de reciclare, iar Bergenbier S.A. s-a implicat activ încă de la începuturile dezvoltării Sistemului de Garanție-Returnare, fiind unul dintre producătorii de bere care au susținut implementarea acestui proiect în România. De asemenea, în 2023 compania și-a dezvoltat portofoliul de produse non-alcoolice cu două noi variante pentru Stella Artois și Staropramen, ajungând astfel la nouă sortimente pe care le oferă celor ce nu consumă alcool.
Raportul de sustenabilitate pentru anul 2023 poate fi consultat aici, iar rapoartele aferente anilor anterior sunt disponibile pe platforma prieteniresponsabili.ro.
Despre Bergenbier S.A.
Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar cea mai importantă marcă din portofoliul său, Bergenbier, a fost lansată un an mai târziu. Astăzi, Bergenbier S.A. este în top trei companii producătoare de bere din România, având o fabrică modernă la Ploieşti şi o reţea performantă de distribuţie naţională. Bergenbier S.A. acordă o atenție sporită impactului pe care îl are în comunitate și asupra mediului. Portofoliul companiei cuprinde mărci care acoperă toate segmentele pieţei. Pe lângă berile produse la Ploiești – Bergenbier, Caraiman Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu – compania importă și distribuie în exclusivitate specialitatea pragheză Staropramen Dark, berile de abație belgiene Leffe și Hoegaarden, berea americană Miller Genuine Draft, cea mai iubită bere mexicană, Corona, precum și berea albă germană nefiltrată Frazinskaner. De asemenea, compania are din 2023 în portofoliu și variantele 0.0% alcool pentru Stella Artois și Staropramen.
Despre Molson Coors
De peste două secole, Molson Coors fabrică băuturi care aduc oamenii împreună pentru a se bucura de toate momentele vieții. De la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling și Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel’s Summer Shandy, Creemore Springs și multe altele, Molson Coors produce unele dintre cele mai îndrăgite și emblematice mărci de bere realizate vreodată. În timp ce istoria companiei este înrădăcinată în bere, Molson Coors oferă un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru și multe altele. Molson Coors Beverage Company este o companie cotată la bursă, care operează prin Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe și este tranzacționată la New York și la bursa canadiană (TAP). Angajamentul companiei de a ridica standardele industriei și de a lăsa o amprentă pozitivă asupra angajaților, consumatorilor, comunităților și mediului se reflectă în Our Beer Print și în obiectivele de sustenabilitate 2025. Pentru a afla mai multe despre Molson Coors Beverage Company, vizitați molsoncoors.com sau pe Twitter @MolsonCoors.
Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm contactaţi [email protected] sau [email protected].
Etapă națională de aer comprimat la poligonul din Arad
SportSport LocalUltimele stiri 23 octombrie 2024 0
Poligonul „Sorin Babii” din Arad (str.Nicolae Coposu FN) este timp de patru zile, de joi până duminică (24-27 octombrie), gazdă a etapei a 5-a din cadrul Campionatului Național de aer comprimat, probe de pistol și pușcă. Vor concura cei mai buni sportivi din țară, de la cei mai mici juniori până la seniori. Clubul gazdă, CS Municipal Arad, are înscriși în competiție 12 pistolari, la categoriile juniori II și III.
Joi are loc antrenamentul oficial, apoi de vineri până duminică, cu începere de la ora 9, este programată întrecerea propriu-zisă: vineri – probe de pistol, sâmbătă – pușcă și duminică, probele de mixt. Intrarea este liberă. Federația Română de Tir Sportiv este condusă de fosta taleristă de succes a României, Lucia Mihalache, director al CSM Arad.