Filadelfia Turism răsplătește fidelitatea arădenilor cu pachete turistice
Publicitate 17 noiembrie 2011 admin 0
Agenția Filadelfia Turism, parte a grupului bistrițean Filadelfia, va oferi la sfârșitul lunii noiembrie, în cadrul campaniei de toamnă ”Belșug de premii garantat” din Atrium Mall Arad, principalele trei premii ale evenimentului: un city break în Praga, un sejur de Crăciun la Viena și o croazieră pe Marea Mediterană. Agenția devine astfel principalul sponsor al unei campanii de amploare, ce numără peste 3.000 de participanți.
‘‘Ne-am gândit să ne implicăm în acest proiect pentru că vrem să le facem un mic cadou arădenilor în pragul sărbătorilor de iarnă și, în același timp, să răsplătim fidelitatea lor față de serviciile noastre. Suntem prezenți pe piața de turism din Arad de aproape cinci ani, de aceea e important să le arătăm clienților noștri cât de valoroși sunt prin astfel gesturi”, a declarat Lidia Sighiartău, manager al Filadelfia Turism
În același timp, Filadelfia Turism își va avea temporar, până în 15 ianuarie 2012, sediul în Atrium Mall pentru a fi mai aproape de clienții săi. În această perioadă compania își va expune cele mai avantajoase pachete de iarnă, oferind clienților servicii de planificare a vacanțelor, de rezervare a biletelor de avion sau de asigurări.
Filadelfia Turism a fost înființată în 2006 și deține o rețea de 32 de agenții la nivel național. În 2010 agenția a încheiat anul financiar cu o cifră de afaceri de 2.879.087 de lei.
Filadelfia Group este un grup bistrițean cu activități în diverse domenii: transport rutier de persoane, intern și internațional (Tabita Tour), turism (Filadelfia Turism), asigurări (DirektAsig), transport de marfă (Filadelfia Marfă) și construcții (Filadelfia Construcții). Grupul are 317 angajați și a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 53 de milioane de lei, în creștere cu 30% față de 2009.
No comments so far.
Be first to leave comment below.