Pe piață există în clipa de față foarte multe afaceri online cu potențial mare. Apariția stării de pandemie a influențat foarte mult această trecere masivă spre mediul online și digitalizare în general. Și totuși, nu toate aceste afaceri vor supraviețui. Sunt mulți factori care concură la succesul unui proiect, unii intervin pe parcurs, țin de fluctuația pieței și nu pot fi controlati, însă alții țin exclusiv de cei direct implicați.
Care este totuși secretul succesului afacerii tale?
- Planul de afaceri. Înainte de orice, având o afacere în mediul online trebuie să ai un plan foarte bine pus la punct, cu cifre și date reale. Planul de afaceri va conține informații despre firmă, istoricul său (dacă este cazul), o descriere a produselor sau a serviciilor oferite. De asemenea, pentru a fi cât mai eficient, acesta trebuie să conțină o prezentare a pieței și a competiției, în felul acesta vei ști la ce să te raportezi, de unde pleci și unde vrei să ajungi.
- Serviciul de curierat. Este foarte important ca produsele pe care le comercializezi să ajungă în cel mai scurt timp și în cele mai bune condiții la clienții tăi. Cel care îți livrează produsul va forma prima impresie a clienților tăi și ai tot interesul ca prima impresie să fie una foarte bună. Indiferent că afacerea ta este în domeniul fashion, FMCG sau în orice alt domeniu, trebuie să te asiguri că produsele tale ajung în timpul promis la client. Alege un serviciu de curierat național de la pttexpress.ro pentru a beneficia de cele mai bune oferte și de soluții adaptate nevoilor tale. Transportul produselor se face într-un timp scurt și în condiții de maximă securitate. Un parteneriat încheiat pe termen lung aduce o grămadă de beneficii, atât pe plan financiar, cât și de imagine și de încredere.
- Cunoaste-ți foarte bine publicul căruia i te adresezi. Pare o informație redundantă, însă trebuie menționată pentru că mulți antreprenori pasionați de afacerea lor uită să se adapteze publicului consumator și nevoilor acestuia. Succesul unei afaceri rezidă în cunoașterea amănunțită a clienților și a trendurilor pieței pe care se desfășoară.
- Promovează-te intens. Un mare avantaj al mediului online este că mesajul ajunge în cel mai scurt timp, exact la publicul tău țintă. În funcție de vârstă, ocupație, sex sau zona în care se află, poți să adaptezi mesajele cheie astfel încât să obții efectele maxime. Ai putea să încerci asocierea cu diverse persoane cunoscute publicului larg, care crezi ca s-ar potrivi cu afacerea ta online. O altă idee interesantă de promovare este printr-un blog, în care sa descrii experiența folosirii produselor tale.
Oferă o experiență personală clienților tăi, nu doar un simplu produs sau un serviciu. Odată ce toate aspectele logistice sunt împlinite, consumatorul final trebuie să știe că tu ești diferit decât alte business-uri online. Ai grijă însă să oferi produse de calitate, livrează-le în condiții optime în cel mai scurt timp și anticipează mereu nevoile potențialilor cumpărători.
No comments so far.
Be first to leave comment below.