News Arad

Stiri si reportaje din judetul Arad

6 strategii de dezvoltare a afacerii dvs. 6 strategii de dezvoltare a afacerii dvs.
Please follow and like us:
Pin Share

Oricine poate incepe o afacere insa nu oricine o poate transforma intr-o afacere de succes. Daca afacerea dvs. rezista, inseamna ca aveti un plan de afaceri care nu da gres si va numarati printre cei 10% care stiu cum sa dezvolte o afacere.

Exista multe strategii de dezvoltare pe care le puteti utiliza pentru a va extinde afacerea. Aici insa vom enumera doar cei mai importanti pasi si un plan simplu de actiune care va pot ajuta sa va dezvoltati compania cu succes.

6 ponturi pentru a va dezvolta o afacere de succes

Cunoasteti-va concurentii

Cunoasterea modului in care competitorii dvs. fac profit va poate ajuta in urmatoarele moduri:

  • Le puteti identifica atuurile si punctele slabe
  • Obtineti informatii despre modul in care publicul dvs. tinta utilizeaza si evalueaza concurentii
  • Va „forteaza” sa veniti cu cele mai noi strategii pentru piata dvs. tinta

Pentru a atinge acel nivel de constientizare trebuie sa supravegheati indeaproape concurenta. Iata cum puteti realiza acest lucru:

  • Creati o lista cu brandurile care se afla in stransa concurenta cu afacerea dvs.
  • Abonati-va la buletinele lor informative (newslettere) si urmariti blog-urile acestora. Va vor ajuta sa obtineti informatii cu privire la produsele lor, la caracteristicile acestora, oferte, cultura, angajari, etc.
  • Urmariti concurentii pe retelele social media
  • Participati la evenimentele si seminariile organizate de acestia

Pe langa acestea, puteti utiliza cateva instrumente disponibile pe piata care va vor ajuta sa faceti analiza concurentilor.

Descoperiti de ce aceste branduri au devenit atat de populare in nisa dvs. Facand toate acestea, veti putea sa va schimbati modul de abordare si sa faceti fata concurentei.

Identificati publicul dvs. tinta

Urmatorul pas consta intr-o mai buna intelegere a publicului dvs. tinta. Trebuie sa cunoasteti ce tipuri de persoane sunt cel mai probabil sa va cumpere serviciul sau produsul, trebuie sa stiti ce isi doresc acestia si ce asteptari au. Aceste detalii va vor oferi posibilitatea de a personaliza intreaga experienta a clientilor pentru a mentine activitati repetitive cu clientii din trecut.

Cunoasterea publicului in mod corect este una dintre cele mai importante etape in calatoria spre o afacere de succes. Ea va ajuta in planificarea urmatorilor pasi a planului de actiune.

Faceti o oferta pe care publicul dvs. nu o poate refuza

Dupa ce analizati publicul tinta si ati identificat nevoile acestuia, asigurati-va ca indepliniti toate cerintele acestora. Apoi deveniti interesant venind cu o oferta pe care publicul dvs. nu o poate ignora.

Asigurati-va ca oferiti intotdeauna un serviciu pentru clienti ireprosabil deoarece va avea efecte pozitive asupra publicului dvs. Mai mult, informatiile cu privire la produsele si serviciile dvs. se vor raspandi ajutandu-va sa ajungeti la un public mai larg.

Atrageti potentiali clienti prin intermediul social media

Social media joaca un rol important in construirea online a reputatiei brandului.  Social media este o platforma excelenta de a ajunge la noi si potentiali clienti.

Incepeti sa utilizati cuvinte cheie potrivite brandului dvs., gasiti hashtag-uri relevante care va reprezinta afacerea. Incepeti sa utilizati acele hashtag-uri in postari pentru a fi observat in nisa dvs. De asemenea, puteti gasi influenceri relevanti pentru afacerea dvs, care au un impact mare asupra publicului lor si un numar mare de adepti. Promovarea produselor prin intermediul influencerilor se va dovedi utila si va oferi o expunere excelenta brandului dvs.

Puteti antrena publicul organizand concursuri, distribuind continut util, incarcand videoclipuri de interes si implementand apeluri la actiune adecvate. Pentru a va construi o prezenta puternica pe retelele de socializare, fiti activ si raspundeti la mesaje si comentarii cat mai mult posibil.

Generati cereri de oferta de pe websitul dvs.

Pentru inceput asigurati-va ca websitul dvs. functioneaza corect si cu performente top apeland la un serviciu de gazduire specializat precum HostX.

Aveti nevoie de o strategie de optimizare a websitului dvs., astfel incat sa genereze cereri de oferta pentru dvs. Iata cum puteti atrage trafic de calitate pe websitul dvs.:

  • Oferiti posibilitatea unui chat live pe website
  • Realizati un video care explica serviciile pe care le oferiti si includeti-l pe website
  • Includeti pe website testimoniale ale clientilor dvs., cu fotografii
  • Mentionati date de contact ale companiei dvs. pe cat mai multe pagini ale websitului
  • Utilizati pop-up-uri pentru a crea oferte speciale vizitatorilor
  • Aveti grija de aspectul websitului. Utilizati un font simplu, includeti imagini si mentineti o spatiere care asigura un aspect curat al acestuia

Indiferent ce metoda utilizati pentru a converti in clienti cererile de pe website, va trebui sa testati periodic websitul. Integrati Google Analytics pentru a vedea ce metoda functioneaza cel mai bine. Veti primi date in timp real, rapoarte de conversii si date anterioare.

Urmariti constant situatia financiara

Bilantul contabil contine date detaliate cu privire la profitul si cash flow-ul (fluxul) afacerii dvs. Cu ajutorul acestuia, va puteti face o imagine a datoriilor, activelor si capitalului. Pe scurt, un bilant ajuta la cunoasterea starii financiare a afacerii dvs. Acesta indica daca afacerea dvs. este eligibila pentru a obtine un imprumut sau o linie de credit. Toate acestea ajuta la luarea deciziilor financiare cu privire la afacerea dvs. si la investitiile suplimentare.

In concluzie, este necesar sa va cunoastesti bine publicul, sa observati concurentii, sa veniti cu oferte irezistibile, sa utilizati websitul dvs. pentru a converti cererile de oferta, sa va construiti un profil de socializare puternic si sa fiti informat tot timpul cu privire la situatia financiara. Facand pasii in mod constient, veti reusi sa construiti cu usurinta o afacere de succes.

 

admin

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *